İşte Yahudiliğin Resmi Belgesi!

Ergenekon Terör Örgütünün Dolduruşuna geldiğim için Türk halkında ve kafasını karıştırdığım herkesten özür dilerim.
Gözlerimi açanlara ayrıca teşekkür ederim.

BALBAY’IN HARD DİSKİNDEN KURTARILAN NOTLARI

İŞTE BALBAY'IN ŞOK NOTLARI - Foto

İŞTE BALBAY’IN ŞOK NOTLARI – Foto
ETÖ davasında tutuklanan Balbay’ın bilgisayarından ele geçirelen bilgiler Tempo24 tarafından yayımlandı. İşte o kurtarılan bilgiler

İŞTE BALBAY’IN BİLGİSAYARINDA ELE GEÇİRİLEN NOTLAR – TIKLAYIN


Ergenekon soruşturması kapsamında tutuklanan Cumhuriyet Gazetesi Ankara Temsilcisi Mustafa Balbay’ın bilgisayarından sildiği öne sürülen notları, soruşturmayı sürdüren polis teknik birimleri tarafından hard disk’ten kurtarıldı.

Balbay’a ait olduğu öne sürülen notlarda, dönemin Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Şener Eruygur’a atfen verilmiş diyaloglar bulunuyor. Eruygur, Baybay’ın da aralarında bulunduğu birkaç gazeteciyle yaptığı sohbette hükümete karşı enerjiyi birleştirmek gerektiğini söylüyor.

Söz konusu günlükler, soruşturma makamlarının kayıtlarına göre Balbay’a ait Casper marka dizüstü içersinden çıkan Western Digital marka, seri numarası WMAM9EF31256 olan bilgisayar hard diskinde yapılan incelemede görülen farklı kaydedilmiş dosyaların birleştirilmesiyle oluşturuldu.

Tempo24 internet sitesinin yayımladığı birleştirilmiş dosya toplam 334 bin 882 –boşluklu- vuruştan oluşuyor. Mustafa Balbay’a ait olduğu edilen günlükte her diyalogun dibine ‘DEĞERLENDİRME’ başlığı altında, görüşmede geçen isimler, rumuzlar ve olaylar konusunda bilgiler düşüldüğü görülüyor.

Reklamlar

78 Yorum »

  1. nnnnnnnnnn said

    siz adisiniz

  2. Mert Akıncı said

    Eğer bu yazılanlar doğruysa geleceyimiz çok kötü eperialistlerin vatanımızı işkal etmenin planlarını devreveye koymuş görünüyor .Akıbetimiz Irak’ gibi olacak hani şu Saddamın generalleri ülkesini birer milyon dolara satmışlardı ya bizlerinde başımıza gelecek bu galiba .Türk milletine Allahın izni ile hiç birşey olmaz yeterki imanımıza inancımıza deyerlerimize sımsıkı bağlı kalalım
    Dünya üstümüze gelse vız gelir şehitlik olsun son mertebemiz Allah katında ve Vatan uğrunda .Eğer bu yazılanlar doğru ise devletimize milletimize ordumuza yapılan en büyük hainliktir. Derhal bu şahıs görevden alınsın.

  3. bozkurt said

    ALLAH RAZI OLSUN SIZLERDEN,böyle büyük arastirmalarinizdan.
    INSAALAH TÜRK ,hakiki TÜRK MILLETI artik uyanir !!!! VE BU SEBATAY
    (yahudi artiklarini) teker teker ortaya cikarip TÜRKIYEMIZDEN Temizleriz !!!
    ALLAH C.C. yardimcimiz olsun.
    Almanyadan Amanya dogumlu: TÜRKOGLUTÜRK

  4. ronin said

    Yahudi olmak suç değil elbette ama isimleri bile taşımak istemeyen insanların bu milletin ordusunu komuta etmeleri ne kadar doğru olur düşünmek lazımk.bence zat-ı alileri çıkıp bu konuyu aydınlatrmalı

  5. Fuly said

    Arkadaslar, bence olayi abartiyorsunuz. Herkes Ermeni Soykirimi diye haykiriyorken yanimizda yer alan ülke Israil.
    1300´lü yillardan beri onlara kapilari acan millet tek bizim milletimiz.
    Bu ara belliki bilgisayar kullaniyorsunuz. Ve muhakkak Microsoft kullaniyorsunuz. Eminim ya coca-cola iciyorsunuz yada Marlboro. Ah Levi´s kotlarini unutmayalim. vs
    Ben Almanya´da yasiyorum. Haberlerde yalnis bir bilgi verildiginde 1 veya 2 kisi haber ajansini ariyor. Disisleribakani Fischer hatali konustugunda kimse bakanligi aramiyor. Hatayi düzeltmiyor. Siz yine oturdugunuz yerde rahatinizi bozmadan yahudilere ve emperyalizme lanet okuyun.
    Ama unutmayin, okunan bela yedi mahalleyi dolasir okuyani bulurmus.
    Belki bizi de bir gün Almanya´dan temizlerler…..

  6. MALKOÇ said

    cevap vermekte biraz geç kaldım ama iş öyle değil sayın kardeşim.dikkat et de sana ve sevdiklerine değneğin ucu bi şekilde dokunmasın.işin ciddiyetini anlayamadığın yazdıklarından belli.burda çok şey yazardım ama kalan ömrümde milletime hizmet etmek isterim.şimdi susma zamanı.bizim de zamanımız gelecek elbet

    YOLUMUZ HAK YOLU,SOYUMUZ KURT SOYU
    YOL VERİN DAĞLAR GEÇSİN MALKOÇOĞLU

  7. altan said

    BU İFTİRA KAMPANYASININ ARKASIN DA MOSSAD VAR!ASIL YAHUDİ UŞAKLLARI SİZSİNİZ.SİYONİSTLER HER ZAMAN DÜŞMANLARINI YIPRATMAK İÇİN YAHUDİ DAMGASINI VURURLAR.ARTIK İNSANIMIZ SİZLERE İNİNMIYOR.ALLAH SİZLERE DOĞRU YOLU GÖSTERSİN

  8. aslan said

    bunlar sacmalık ben inanmıyorum kardeşim bunlar gercekse bunuda yayınlarsın sizin bildiklerinizi devletin süzgeci bilmiyormu hiç bu adamın soyu sopu araştırılmıyormu diyelimki siz kuvvet komutanısınız
    siz onun yahudi oldugunu bile bile ona genelkurmay başkanlıgına cıkmasına göz yumarmısınız

  9. Anonim said

    bi adam kızını yahudiyle evlendirmişse ve bu adam genelkurmaybaşkanıysa söylenecek söz yok kesin onlara hizmet ediyordur normal bir insan için aynı şeyi söylemek doğru olmaz ama böyle bi görevde olan insanın hayatında yaptığı her şey bir anlam ifade eder…ayrıca bu insanın ne kadar pervasız olduğuda ortada şaron için dua etmek sanamı kaldı güya senin ecdadın osmanlı güya sen türksün gitmiş bi şebek için dua ediyorsunherşey ortada hiç bir türk gidip şaron için dua edeceğim demez

  10. kılıç said

    üye yapın

  11. mustafa said

    ABI BEN SIZLERE KATILIYORUM BEN BOYLE BIR SEY GORMEDIM AMA BEN SAHSEN YAHUDILERI SEVEN VE ONLARA KARSI SEMPATI BESLEYEN BIRIYIM.BUNUNLA BERABER YASAR BEYIN YAHUDI OLDUGUNU SAKLAMASI BENCE COK SACMA.LUTFEN NE KENDIMIZI NEDE BASKALARINI KANDIRALIM.YASASIN YAHUDILERIN VE TURKLERIN KARDESLIGI.NOT BIR TURK OLARAK BEN GENELKURMAY BASKANIMIZIN YAHUDI OLMASINDA HIC BIR SAKINCA GORMUYORUM.ONEMLI OLAN TURK OLMASI.DIMI?MUSLUMAN OLUPTA BU ULKEYE ZARAR VEREN ONLARCA DEVLET BUYUGU VARKEN BUNLARI GORMEZLIKTEN GELEK COK SACMA.SIZLERE BASARILAR

  12. Anonim said

    Yazmışsınız ki: “Bu millet Türkü ve Kürdü ile Kardeştir ve böylecede kalacaktır.!” bu cümlede sırf kürt yerine kürd kelimesini kullabilmek için Türk kelimesinde de ü harfini ayraç kullanmadan yazmışsınız. Buradan bile ne olduğunuz ne amaçla yazdığınız belli oluyor, yazıklar olsun size bu ülkenin dibine dinamit koyup patlatmaya çalışan sizlersiniz. Ancak bunun mümkün olmadığını kafanıza vura vura öğreneceksiniz. Siz siyonizmin uşakları herzaman bir bok atmak istediğinizde hemen sabetaycı, ya da yahudi ajanı yaftasını yapıştırırsınız. Yani kendi kimliğinizi başkasına mal edersiniz. sizleri kınıyorum. Allah sizi bildiği yapsın, tabi bu millet de inşallah sizi bildiği gibi yapacak…

  13. Anonim said

    Ayrıca “KILIÇ” doğru demiş madem Büyükanıt Paşa yahudi uşağı ve sabetayist, o halde aranıza alın , üye yapın çünkü sizler esas öylesiniz. gn.Kur. Bşk’nına uzanan o dilinizden dökülen yalanlara karnımız tok, size asla ve kat’a inanmıyorum…

  14. yanlızkurt said

    siz hangi güç odaklarına hizmet ettinizi önce bir açıklayın yüzde yüz türk kanı taşıyan bir komutana iftira atmak o kadar kolaymı

  15. yanlızkurt said

    mersin .deki bayrak olaylarında ülkücülere bayrak ta yaksalar vatana millete küfretselerde gözünüz görmesin kulagınız duymasın geçip gidin deyen liderinizmi asil türk kanını taşıyor acaba soruyorum ülkücülügün temeli yoksavatan millet bayrak sevgisi degilmi yoksa öyle ise neden yıllarca ülkü ocaklarında bayrak ve vatan için gerekirse ölünecegi aşılandı yoksa seksen öncesinde sehit olan ülkücü canlar boşamı öldügünü anlatıryorsunuz bence onların hepsi şehittir başbugun davasına ihanet eden bahçeli vatan kahramanımı önce bahçelinin köyüne bir gidip araştırın soyu nerden gelmiş vatan satılırken mhp genelmerkezi nerde acaba

  16. barbaros said

    hiç telaşlanmatınız… vatanımızda o kadar çok sabetaist var ki, kimin ne olduğu belli değil . çünkü kimlik belgelerinde herkez için TC yazıyor ne yazıkki. kimin yahudi olduğu icraatlarıyla belli olur ve olacaktır zaten. yaşar büyük anıt bey in yahudi olup olmadığı , şu dönemdeki oluşan kritik olaylara bakışı ve tarzıyla belli edecektir.
    vatan toprakları her karış satılmakta, şirketler satılmakte, bankalar satılmakta, daha nice vatan evlatlarının paralarıyla yapılmış olan milli değerlerimiz satılmakta vs. vs. kişilerin tavırları kendilerini belli eder arkadaşlar.. şimdiden yorum yapmak bence iyi değil. benim sağ duyulu halkım elbet bir gün gerçeği öğrenecektir. oda büyük anıt beyin yaptıklarına ve tarzına bağlıdır.

  17. barbaros said

    hiçbir siteye güvenmiyorum…çünkü buradaki siteler aklama veya karalama kampanyası ile açılıyorlar.. belki burada yazanların çoğu yahudi yanlısıdır… bellimi ? hayır.. belkide türk? bir kişi 100 tane eğişik isim altında 100 kere olumlu veya olumsuz yazı yazabilir.. amaç aslında halkın nabzını yoklamak, isim belirlemek, şifrelemek. belki de bu sitenin ardında mossad vardır. aklama kampanyası yapıyordur. belkide mit. ama ben şuna inanırım ki, yahudiler o kadar sistemli çalışırlar ki onlar bir şeye hharekete geçmeden devlet yönetimindeki kişiler de değişir ve daima kendilerine hizmet edecek olan kişileri, belli noktalardan seçerler… hiç kimse yahudilerin izni olmadan bir devletin başkanı olamaz… atatürk hariç. o tam bir yalnız adamdı. o kadar sabetaist ve masonun arasında nasılda siyasetini yütütmüş, nasılda kendini o çakallardan gizlemiş ve tam bir lider olarak devleti kurmuş (zaten onun eceliyle öldüğünede inanmıyorum). neyse. yani sözün kısası türkün türkten başka dostu olamaz, yahudi ler dostumuz olabilir çünkü onların seceresini tanyoruz, kim oldukları açıktır… amaaaaa içimizdeki türk gibi, müslüman gibi görünen hatta atatürkü kullanarak türlü emelleri ifa eden gizli yahudilere ne demeli.. asıl onlar çok tehlikeli. türkün tarihinde hiçbir zaman görünen düşmandan korktuğu yoktur. asıl düşman sinsi olandır. ekmeğini yer ama aynı tabağa afedersin …… eder.
    atalarımın bir lafı vardı size aktarayım, “bir yahudi kendi yumurtasını pişirmek için komşusunun evini yakacak kadar bencildir.” dikkatli olunuz……
    saygılar..

  18. barbaros said

    BU NUFUZ KÜTÜKLERİNİ ÇIKARAN ŞAHIS, YAŞAR BÜYÜKANIT IN DA KÜTÜĞÜNÜ NASIL ÇIKARAMAMIŞ Kİ.

  19. Fuckerman of pkk said

    çıkarmış işte, yersen tabi, aşağılık pkk işbirlikçileri, siyonizm dönüp sizi vurduğunda gene gelir bize yaltaklanırsınız, şimdi aadına bok attığınız Paşa’dan aman diler medet umarsınız, beter olun…

  20. ozzzyyy said

    eğer ATATÜRK ilke ve inklaplarına sahip çıkıyorsa yahudiliğinin bi önemi yok benim için…

  21. ahmet said

    EVET ASIL YAHUDİ UŞAĞI SİZSİNİZ SİZİ MOSSAD KİRALADI TÜRKİYEYİ İÇTEN YIKMAK İÇİN SİZİ KULLANIYOR.SİZDEN ALA UŞAK MI OLUR

  22. İLYAS OKTAY said

    YORUMCU ARKADAŞLAR İNSAN HER OKUDUĞUNA SAZAN GİBİ ATLAMAZ AGZINI HELE BİR PAŞA ya KARŞI BOZMAK İNSANLARIN PAŞA OLMASI DÖRT KADEME YÜKSELMESİ KOLAYMI TÜRKİYE MUZ CUMHURİYETİMİ BİZLER YORUMLARIMIZDA PAŞALARIMIZI KÜÇÜLTÜRSEK BİZ VATANDAŞ OLARAK DIŞ DÜNYADA BİNLERCE KEZ KÜÇÜLÜR DEĞERSİZLEŞİRİZ EY SALTANATIN YARDAKCILARI ONLAR TAM KARMAYDI VE MEMLEKETİ BİR ÇIRPIDA VERDİLER TARİHE BAK VE DÜŞÜ BÜGÜN HALA MÜSLÜMAN VE SERBESTCE KARALAYICI YORUM U BU SAYEDE YAPABİLİYORSUN GEÇMİŞİN HAİNLERİNİN UZANTILARININ GÜYA ARAŞTIRMALARINA RAGBET EDEBİLİYORSUN

  23. ismail said

    lan serefsizler boluculuk yapmaya utanmiyormusunuz.isiniz gucunuz yokta genelkurmay baskaninin soyunu arastirmak sizemi dustu,orduya girerken arastiriliyor,siz kime hizmet ediyorsunuz,bilmiyorum,ama turkiyede birileri iyi isler yaparsa onu ezmeye calisirlar,sizde o ezenler katagorisine giriyorsunuz,sizin gibi hainler oldugu surece isimiz zor,fakat yinede turk milleti sizi mahvedecek gucte ve kudrette,,,kisacasi bos islerle ugrasmayin,haa birde sunu soyleyeyim guneydoguda pkk terorune karsi basarili mucadeler veren komutan ben degilim
    org.yasarbuyukanit…

  24. ismail said

    lan serefsizler boluculuk yapmaya utanmiyormusunuz.isiniz gucunuz yokta genelkurmay baskaninin soyunu arastirmak sizemi dustu,orduya girerken arastiriliyor,siz kime hizmet ediyorsunuz,bilmiyorum,ama turkiyede birileri iyi isler yaparsa onu ezmeye calisirlar,sizde o ezenler katagorisine giriyorsunuz,sizin gibi hainler oldugu surece isimiz zor,fakat yinede turk milleti sizi mahvedecek gucte ve kudrette,,,kisacasi bos islerle ugrasmayin,haa birde sunu soyleyeyim guneydoguda pkk terorune karsi basarili mucadeler veren komutan ben degilim
    org.yasarbuyukanitin kendisi

  25. Anonim said

    paşa hakkında yazılanlar koca birer yalanlar zinciri . Bu yahudi itleri bizi bize düşman etmek istiyorlar. milleti salak falan zannediyorlar. bi kere silahlı kuvvetlere mensup tüm subayların türk kökenli olma şartı vardır vede ciddi ciddi soyu sopu araştırışlır . arkadaşlar inanmayın bu şerefsizlere.

  26. Anonim said

    yalan deyip kesip atmak olmaz herkes iddiasını ispatlıcak

  27. Anonim said

    ozzyy sen sıyırmışsın kimliğini yitirmiş karaktersiz sıvı olmuşsun hangi kaba girersen o şekli alıyıorsun.

  28. kacak_16 said

    BU ÜLKENIN SIRKETLERINI VE TOPRAGINI ISRAILLILERE PESKES CEKEN BASBAKAN DA YAHUDI MI BUNU DA YAZIN: P:K:K YA KARSI SAVASMIS BIR PASA HAKKINDA BUNLARI YAZMAYA HIC UTANMIYORMUSUNUZ: ALLAH SIZLERI ISLAH ETSIN. YAZIKLAR OLSUN BU ÜLKEYE KI SIZIN GIBILERIN KÖKUNU ARASTIRIP.NE OLDUGUNUZU ORTAYA KOYMUYORLAR. CUMHURIYET KURULDUGUNDAN BERI YIKMAK ICIN HERSEYI DENEDINIZ AMA BASARAMADINIZ BASARAMIYACAKSINIZDA.CÜNKÜ BU ÜLKEYI KURTARMAK ICIN BINLERCE YASAR BÜYÜKANIT CANINI VERDI. KORUMAK ICINDE GEREKIRSE YASAR BÜYÜKANITLAR CANLARINI YINE VERECEKLERDIR. NOT: ELLI YILLIK GECMISI OLAN IRAKLA BU BÜYÜK ULUSU KARISTIRMAYIN.

  29. GÖKHAN said

    EĞER BU ÜLKEDEKİ ŞİRKETLER ÖZELLEŞTİRİLEREK SATILIYORSA SİZİN GİBİ VATAN HAİNİ ATATÜRKÇÜLERİN YÜZÜNDEN EGE ADALARINI BİLE ATATÜRK SATTI LAN . UTANMASANIZ CAMİLERİ YIKACAKSINIZ PAPAZ KAÇKINLARI. BATI BATI DİYE YILLARCA ÇIRPINMADINIZMI ŞİMDİ BATI TÜRKÜN ANASINI BELLİYO GEÇMİŞDEDE BELLEDİ. BUNU BAŞLATAN SİZLER DEĞİLMİSİNİZ. ATATÜRKÜNÜZDE KURTULUŞ SAVAŞINDAN ÖNCE YAHUDİ İŞBİRLİKÇİLERİYLE GÖRÜŞMEDİMİ. DÜŞÜNÜN BAKALIM BİRİLERİ DESTEK VERMESE OSMANLININ DİLİ,DİNİ,ÖRFÜ BUKADAR DEĞİŞİRMİYDİ NE YAZIKKİ CÜCÜK BEĞİNLERİNİZİ DONDURDULAR ZAMANI GELDİĞİNDE BAŞKA BİR DEVLET KURURLAR MERAK ETMEYİN.

  30. ilyasoktay said

    GÖKHAN BEY SENİNLE HER YERDE KARŞILAŞIYORUZ SENİN ADININ GÖKHAH VE TÜRK ADI OLMASI SENİ HUZURSUZ EDİYOR HERHALDE GESTOPO DESPOT OLSA DAHADA MEMNUN OLURDUN HERHALDE YANİ KURTULUŞ SAVAŞI SENİ RENCİDE EDER GİBİ AMA ŞİMDİDE BU MEMLEKETİ TERK EDİP ADINI DEĞİŞTİREBİLİRSİN BİZ MÜSLÜMAN VE TÜRK ADIMIZDAN MEMNUN VE ATATÜRK ;SILAH ARKADAŞLARI VE SAVAŞIP BİZİ BİZ OLARAK TÜRK VE MÜSLÜMAN KALDIĞIMIZ İÇİN MÜTEŞEKKİRİZ:HA ŞUNU DA UNUTMU 1 ci DÜNYA SAVAŞINDA ALMANLARLA İTİFAK YAPAN SALTANAT MENSUPLARIYDI HEMDE İKİ SAVAŞ GEMİSİ UGRUNA VE ONUN UGRUNA ANADOLU HARİÇ BÜTÜN OSMANLI TOPRAKLARINI KAYBETTİK HEMDE NİCE CANLAR VERDİK FAKAT O ZAMANLAR ALMANLARLA İTİFAKIN OSMANLININ BAŞINA FELAKET GETİRECEĞİNİ BİR DAHİ OLAN MUSTAFA KEMAL ÖNGÖRMÜŞTÜ .HA İSTERSEN ARAŞTIR 1 DÜNYA SAVAŞINI İSTEYEN KAİSER MECLİSİNİN3/2 si YAHUDİ ASILLI ALMANDI 2ci DÜNYA SAVAŞININ AKTÖRÜ O YÜZDEN YAHUDİLERE BİR OKADAR KİN DUYUYORDU ; YANİ SENİN ANLAYACAGIN SON SALTANAT YAHUDİLERLE İŞBİRLİĞİ YAPARAK BİZİ 1.ci DÜNYA SAVAŞINA SOKTU VE NE YAZIKKI BÜTÜN TOPRAKLARI HEM CANIMIZI ALDI ,HEMDE BEDAVAYA VERDİ.ŞİMDİKİ HÜKÜMETTE PARAYLA VERİYOR CANDA ALMIYOR SALTANATLA ARASINDAKİ FARK.KARDAŞ BEN SANA DEMEDİMMİ TARİHİ HAKİKKATEN OKU DİYE …!

  31. GÖKHAN said

    İLYAS BEY BENİM SÖYLEDİKLERİME CEVAP VERİN. GÜLDÜRMEYİN BENİ ALMANYA DIŞINDA BÜTÜN ÜLKELER OSMANLINI YÜZÜNE BAKMADI AMAÇLARI ZATEN TOPRAK ALMAKDI. AMAN HA TEK ATA PİYON GÖRDÜ ONU, BAŞKA ÇAREMİ VARDI. ALMANLARLA İTTİFAK YAPILMASA YANİ BİZE KİMSE KARIŞMIYACAKMIYDI. LOLİPOP MU VERECEKLERİNİ SANMIŞDIN SEN. SİZLER ANCA MERMERLERİN ÜSTÜNE GÜZEL SÖZLER YAZIP VAY BE ATATÜK NE KADAR ZEKİYMİŞ DİYE DAHA ÇOK AVUTURSUNUZ KENDİNİZİ. PİYON ATATÜRKÜN İLERİ GÖRÜŞLÜĞÜNE İNANAN BEYNİ DONMUŞ İNSANLAR. TÜRK MİLLETİ ÇALIŞKANDIR TÜRK MİLLETİ ZEKİDİR SÖZÜNÜ BİLE BİRİLERİNİN YAZMIŞ OLDUĞU KAĞIDA BAKARAK SÖYLEYEN. ONLARCA DEFA OKUMAYA ÇALIŞAN, OKUMKADA BİLE GÜÇLÜK ÇEKEN ADAM NASIL OLURDA BUKDAR ZEKİ OLUR. BU SÖZLERİ KOYU BİR MHP OLARAK SÖYLÜYORUM.ATATÜRKÜN KURTULUŞ SAVAŞINDAN ÖNCE KUDÜSE GİDİP YAHUDİLERLEDE YAPTIĞI GİZLİ ANTLAŞMALARIDA İNKAR EDİYORSUNUZ. BENİM SOYUM KAFKASYADAN GELDİ BEN GERÇEKLERİ GÖREN BİR TÜRK OLARAK ŞUNUDA SÖYLERİM. BİZ TÜRKLERİN OSMANLIDA YAŞIYAN MİLYONLARCA ARABI BAZI GÜÇLER İSTEMESE BUKADAR ASİMİLE EDEBİLİRMİYDİK. GERÇEKLERİ KONUŞUNCA SAÇMALIYORMUSUN İLYAS BEY. BEN ATATÜRK BAŞARISIZDIRDA DEMİYORUM. DİYORUM Kİ ATA PİYON OSMANLININ YIKILCAĞINI ANLIYAN YAHUDİLERLE YENİ BİR DEVLET KURMUŞDUR. BUNUNDA İSMİ TÜRKİYE CUMHURİYETİDİR. AMA SİZİN GİBİ ATA PİYONLAR OLDUĞU SÜRECE BU ÜLKEDE DAHA ÇOK DEVLETLER KURULUR.BAK BAKALIM ÇEVRENE ALEVİLER BİR YERDE,KÜRTLER BİR YERDE,TÜRKLER BİR YERDE,AŞIRI MÜSLÜMANLAR BİR YERDE DAHA SAYMAKLA BİTMEZ.ATATÜRK DEN SONRA BU ÜLKEDE HIRİSTİYANLIKDA ARTMIŞDIR BUDAMI TESADÜF.TSK ACABA NEDEN NAMAZ KILANLAR YILLARCA İŞLERİNDEN İHRAÇ OLDU. EŞLERİ TÜRBANLI DİYE ORDUDAN ATILANLARIDAMI DUYMADIN SEN BUNLARADAMI TESADÜF DERSİN YOKSA .DAHA SAYILAMAYACAK PİSLİKLER DÖNÜYOR BU ÜLKEDE KINA YAKIN ULAN. ATA PİYONUN NEDEN BİR CAMİ ÖNÜNDE YADA NAMAZ KILARKEN RESMİ YOK.OLAMAZKİ ATATÜRK BUNLARDAN ZATEN İĞRENİYORDU.ZATEN SİROZDAN DA ÖLMEDİMİ. ACABA ATA PİYON SİZCE % KAÇ MÜSLÜMANDIR. RAKI İÇERKEN RESMİ VAR, SİGARA İÇERKEN VAR,YAPMIŞ OLDUĞU ZİNALARIN RESMİNİ BELGELİYEMEDİK O YOK ŞİMDİLİK. AMA YİNEDE GERÇEKLERİ GÖRMÜYENLER OLDUĞU KADAR. GERÇEKLERİ GÖRENLERDE HER GEÇEN GÜN ÇOVALIYOR.

  32. ilyasoktay said

    gerçekler öyle ağırdırkı gökhan bey küçücük beyninle tarihi değiştirmek istiyorsun ama inanki gerçek dünyanın neresine gidersen şamar gibi yüzüne patlar .herneyse bir pkk sempatizanı olarak MHP gibi nadide partiyi kendi emellerine alet etme.veMÜSLÜMAN DİNİ GÖSTERİŞ İÇİN İBADETDİNİ DEĞİLDİR MAUN SÜRESİ SANA BELKİ BİRŞEYLER ANLATIR OKU.ve sen artık bunca tarih dersinden sonra kafana göre tarih yazmaya devam et belki orhan pamuk gibi ATATÜRK VE PAŞALARIMIZA HAKARETTEN NOBEL ÖDÜLÜ ALIP 1.2 MİLYON DOLAR ALABİLİRSİN…

  33. GÖKHAN said

    PKK SEMPATİZANI HERZAMAN SİZLERİN İÇİNDEN ÇIKTI. MHP HİÇ BİR ZAMAN PKK PARLİLERİYLE İTTİFAK YAPMADI AMA SİZ KOYU ATATÜRKÇÜ DİYE GEÇİNEN CHP,DSP,SHP HEP PKK ARKA ÇIKDINIZ SOLCULUĞU KUVVETLENDİRMEK İÇİN HER TÜRLÜ BOKU YEDİNİZ AMA ELİNİZDE PATLADI. GERÇİ PKK DA ALLAHSIZ SİZLERDE SOLDA BEREKET OLSA GÖTÜMÜ YIKAMAZDIM DİYE BOŞUNA DEMEMİŞLER. ŞUNUDA BİLKİ SORULARIMA CEVAP BİLE VEREMİYORSUN. ORHAN PAMUK DENEN KAFİRDE YILLARCA ATATÜRKÇÜYÜM DİYE GEÇİNEN MİLLİYET, GAZETESİNDE YAZARLIK YAPMADIMI. SİZ DAHA ÇOK ORHAN PAMUKLAR ÇIKARCAKSINIZ DAHA ÖNCEDE DEMİŞDİM SİZ ATATÜRKÇÜLER BU ÜLKENİN ANASINI BELLİYOSUNUZ. ETRAFINA BAK ATATÜRKÇÜ DİYE GEÇİNEN MEDYA PATRONLARI YAHUDİ VE AMERİKAN KAYNAKLI İŞBİRLİKÇİLER LE NASILDA KARDEŞLER.

  34. ilyasoktay said

    BEN SANA KENDİ SALYALI FİKİRLERİNE MHP GİBİ ÖZEL BİR PARTİYİ LEKELEME DEMEDİNMİ ÇARPIK PKK YANLISI TAVRINLA MİLLİYETCİ KILIĞA BÜRÜNME.SEN SAPIKÇA TARİHİ DEĞİŞTİRMEYE VE İNSANLARI YANLIŞ BİLĞİLERİNLE HEDEFLİYEREK YANILTMAYA DEVAM ET FAKAT AĞIZINI ATALARIMIZA KARŞI BOZMA PAŞA VE ASKERLERİMİZE KÜFRETME SEVİYELİ OL VE MHP Yİ KİRLİ EMELLERİNE ALET ETME.HA ORHAN PAMUK GİBİ NOBEL EDEBİYAT ÖDÜLÜNÜ HEDEFLEDİYSEN :: YOLUN AÇIK OLSUN 1.2 MİLYON DOLARLA DAHA SAĞLAM KÜFRE DEVAM EDERSİN..

  35. GÖKHAN said

    SORULARIMA CECAP VEREMİYECEK KADAR BİLGİSİZSİN ORHAN PAMUKDA SENİN GİBİ İYİ BİR ATATÜRKÇÜYDÜ ATATÜRKÜN GÖRÜŞLERİNİ SAVUNAN MİLLİYET GAZETESİNDE ÇALIŞMIYORMUYDU. NE OLDU BİR ANDA DÖNÜ VERDİ. SİZ ATATÜKÇÜLER DAHA ÇOK ORHAN PAMUKLAR ÇIKARCAKSINIZ. MENEVİ DUYGULARI OLMAYAN İNSANLARDAN NE BEKLERSİN Kİ SİZLER İÇİN KARILARINIZI DEĞİŞ TOKUŞ YAPMAKDA NORMAL. ÇÜNKÜ SİZ ATATÜRKÇÜSÜNÜZ

  36. adsızım said

    kim sabataycı kim yahudi vay be neymiş be
    atatürk yahudi imiş sabataycı imiş hainmiş soru atatürk sabataycı ise kumandan iken askeri yanlış yönetip askeri yunan kırdırırdı ve eskişehire gelen yunana ankarayıda verir israile cumhurbaşkanı olurdu. üfürmeyin yeter be. bu işi yapan bilinen bir cemaat. ewet sabataycı bir gerçek var. peki bu sitenin yaptığı deşifre olaylarıda sabataycıların bir tür propaganda ile ortalığı karıştırmak olmasın.
    yaşar paşa soykütüğününü yok etmiş ama ne hikmetse bu site ( şucular bucular) bulabilmiş vaybe ben bunları kırık mırık testilerden çok iii biliom.
    mesut yılmaz hemşin ermenisidir daha doğrusu ermenidirde bahçeli nasıl ermeni oluo anlamirem.
    düne kadar ecevit yahudi döneği idi bi cemaate göre şincik normo müslim oldu eşi ise hala sabataycı. nasıl iş lan bu.
    yooo aslında şemdinlide olanda sonra savcının bokuda bir cemaatin işi.
    şöle dio bir dersanenin müdürü.cemaatinden olan savcı şutlanınca: arkadaşlar yapılacak daha çok iş var. adamlar savcımızı aldılar vs. okur umarım o it bu yazıyı.
    şu sabataycı bu ermeni yanındaki ermeni öğretmeni sedatına baksın .arkadaşlar bu yorum özel bir durum .kastettiğim müdür bu olayları çok takip ederde.
    ama hocası ne hikmetse yahudi kontrolündeki amerika pensilvanyada yaşar.
    aslında bunlar güç mücadelesi.
    sabataycılar devleti osmanlıyı ele geçirmiş olmaması gerekli idi ama olmuş. peki bektaşi mevlevi nakşi tarikatlerini ele geçirmedilermi çükü bu yapılar zamanın siyasi partileridir. nakşiler vd pehhhh.ve 5 te5 lik şakolar
    şu an sadece din sömürüyorsunuz ama güç müceadelesi içindeler.
    askeri yıprat sınır muhafızlarını polise ver asker sayısını azalt ve sonra 500 kişi yürüse devrim yapar ülke böler be. cevabı hocacının nolcamış kürtçülerde devlet kursunlar. haaa demekki bunlar şudur. askeri yıprat ve kürtçüler adanaya kadar toprak alsın.

  37. adsızım said

    ewet herkes yönetme hastalığına kapılmış
    ben yöneteyim bir yahudi hastalığı.
    ve önüne gelen herkese iftira at yahudi mantığı
    ulan ermeni mesut yılmaz sahip cıktı hocaya. tamam eyvallah bi şey yok ama bahçeli bi iki kelam etti. bu adam ermeniiiiiii denildi. yeter be soysuz köpekler

  38. adsızım said

    atatürk yok yahudi yok deccal. ulan bu adam ne yapmış bee. iyiliği vardır kötülüğü vardır bu kadar bir adama tapılmaz bu kadar birine yüklenilmez.
    ifrat ve tefrit.
    atatürkün akrabaları var makedonya kocacıkta onlardamı sabataycı lan hemii bunuda yazın.
    sabataycılar kapalı bir cemaat. ara sıra kendilerini deşifre etmeleri bir oyun değilmi

  39. GÖKHAN said

    BU ÜLKEDE OKUMUŞ ATATÜKÇÜYÜM DİYE GEÇİNEN BİR ÇOK AYDIN PKK SEMPATİYLE YAKLAŞIYOR. ATATÜKÇÜ YAZARIMIZ ORHAN PAMUK YILLAR SONRA NASILDA ÜLKESİNİ SATTI . MİLLİYETÇİ GENÇLERİMİZ ÜNİVERSİTEDE APO BAYRAĞI AÇAN ADAMI ÜNİVERSİTEDEN TEKME TOKAT ÇIKARTIRKEN. ERTESİ GÜN ATATÜRKÇÜ BİR PROFÖSÖR ÇIKIP DİYORKİ ONLAR AYDIN İNSANLAR BU ŞEKİLDE DAVRANAMAZSINIZ. KARŞILIĞINDA NE OLUYOR MİLLİYETÇİ GENÇLERE 1 AY UZAKLAŞDIRMA, PKK ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİDE OKULA DEVAM EDİYOR. GÜLERMİSN AĞLARMISIN .

  40. ilyasoktay said

    BAK ARAP VE BURJUVA UŞAĞI MASTİNO SALYALI GÖKHAN BEY İSTER PKK LI OL İSTER NE BOK OLURSAN OL FAKAT ATALARIMIZA KARŞI SAYGILI Ol VE HELE BU MEMLEKETİ BİZE YAŞAMAMIZ İÇİN VE BÜGÜN SENİN GİBİ SEVİYESİZLER TARAFINDAN KÜFREDİLEBİLSİN DİYE DÜŞMANDAN KURTARDI NE KOLAY DEĞİLMİ UZAKTAN GAZEL OKUMAK SENKİ YÜREĞİ BİLE BEŞ PARA ETMEZ HELE MÜSLÜMAN OLMAN İMKANSIZ HELE SAVAŞ OLSA SIĞINACAK YER BULAMAYIP KENDİNİ HATTA YAHUDİ OLARAK LENSE EDEBİLECEK KORKAK VE KORKAKTAN ÖTE BİR ALÇAK VATAN HAİNİ VE ŞUNU UNUTMAKİ HERKES ATATÜRKÇÜ OLAMAZ AMA ATATÜRKÇÜ OLDUĞUNU ŞİMDİKİ TAKKİYE HÜKÜMETİ GİBİ SÖYLER BUNU HATTA CHP DE SÖYLER AMA SAADECE SÖYLER PKK BUDALASI SALYALI GÖKHAN BEY

  41. GÖKHAN said

    SİZ ATATÜKÇÜLER YAHUDİ KANI TAŞIYAN İNSANLARSINIZ.ÇEVRENE BAKARSAN DAHA İYİ ANLARSIN BAKAR KÖR ARKADAŞIM. KURTULUŞ SAVAŞINDA SAVAŞANLARIN TAMAMI TÜRKMÜ ASALAK İNSAN OSMANLIDA ARABIDA VARDI TÜRKÜDE DAHA ONLARCASI MEZHEPDE İNSANIDA VARDI. SİZ ATATÜKÇÜLER BU ÜLKENİN BU KADAR KUTUPLAŞMALARA GİTMESİNİN SONUCUSUNUZ. KURTULUŞ SAVAŞINDA ACABA HERKES ATATÜK İÇİNMİ SAVAŞDI VATANLARINI KORUMAK TEK AMAÇLARIYDI. İNSANLARIN KAFALARINI YIKAMAK İÇİN ÇOK UĞRAŞDINIZ AMA ŞUNUDA UNUTMA KARŞIT DÜŞÜNCELER BİR GÜN GEELİR SİZLERİ ASİMİLE EDER. SÖYLE BAKALIM ATATÜK MÜSLÜMANMIYDI, ACABA BÜYÜK ANIT MÜSLÜMANMI, BÜYÜK ANIT CUMA NAMAZINA GİTSE NE OLUR BİLİYORMUSUN YA MESLEKDEN İHRAÇ YADA İLACINA ZEHİR ATILIP ÖLDÜRÜLÜR. GERÇEK MÜSLÜMAN OLACAK ADAMIDA ORALARA GELENEKADAR KAFASINI ALIRLAR. İŞTE BUKADAR ACİZ BİR DEVLETDE YAŞIYOSUN. ASLINDA BİR NEVİ SENDE ASİMİLE EDİLDİN VE MİLYONLARCASIDA. ŞU ÇOK KÖTÜ AMA KAFALARINIZA BEYİN YERİNE SAMAN KOYDULAR.

  42. Ahmet Kerim said

    Hic bir halt bildiginiz yok ispatlayamiyorsunuz da…

    Ama Buyukanit’in Mason oldugu gercektir onu da gidip Cevik BIR agabeyine sorun…

    Emekli olduktan sonra hangi Israil silah firmalarina danismanlik yapacagini heppiniz goreceksiniz Cevir BIR onu issiz birakmayacak korkmayin.Ayrica neden bu kadar tehdit olarak algiliyorsunuz anlamiyorum bu adam emekli olduktan sonra asil tehlike baslayacak.

  43. TürkiyeAsigi said

    Zaman kötü zaman,
    uyanma zamani…

  44. heddar said

    vah vah vah…
    herkes nasıl birbirine girmiş…
    “siyon yaşlılarının protokolleri” ile başlayan yahudi düşmanlığı almış yürümüş. artık karalamak istediğiniz herhangi birşeye “yahudi” sıfatını yapıştırdığınız an amacınıza ulaşmışsınız demektir çünkü zaten “yahudi” bünyesinde en kötü anlamları barındıran bir kelimedir.
    fakat bir dakika durun beyler! gerçekten öyle midir?
    yahudilere karşı oluşan tepkilerin sebebini anlamak büyük ölçüde israil’in filistin’e ve halkına karşı uyguladığı baskılara bakabiliriz. gerçekten de son 30 yılda israil, işgal ettiği filistin topraklarında yerli halka eziyet etmekten tutun da yasadışı yerleşim merkezleri kurmak gibi sayısız harekete imza atmıştır.
    ama bu yüzden mi “yahudi” kelimesi bir küfür olarak kullanılmalı? binlerce yıldan beri ezilen, oradan sürülüp buradan kovulan, nihayetinde milyonlarcası katledilen yahudi halkına karşı bu nefret ve öfke niye? evet, ariel şaron bir katildir; barış yanlısı bilinen yitsak rabin bile bir çok açıdan milliyetçi bir yahudi idi. fakat her arızanın altında bir “yahudi parmağı” aramak artık paranoyaklık değil de nedir?
    türkiye ve israil, orta doğu’da bulunan ve hem tarihsel hem kültürel karakteri bakımından birbirine benzeyen iki ülkedir. ikisi de gerici, totaliter ülkelerin arasında yer alan ve coğrafi bakımdan orta doğu’lu olan ama siyasi, sosyal, ekonomik ve kültürel hedefleri avrupa’da olan iki ülkedir. otokratik arap rejimlerine ve molla devleti iran’a, bunların insanlık karşıtı hareketlerine ancak bu iki ülke birlikte karşı koyabilir.
    paşa’nın yahudiliğne gelince… hangi kökten geldindiğinin zerre kadar önemi yok. sanıyor musunuz ki biz (biz, türkler) halen orta asya steplerinden kopup da anadolu’ya doluştuğumuz zamanki etnik yapıyı koruyoruz? neden hiçbirimiz orta asya’daki soydaşlarımızla aynı fiziksel özellikleri taşımıyoruz? biz türkler, bugün bir kavşak noktası olan anadolu’da yaşamaktayız ve ziyadesiyle bizden önce ve bizimle birlikte burada yaşayan uluslarla yeterince karışmış durumdayız. arnavut, çerkez, arap, kürt, rum, yahudi… bu ülkede kimse birkaç kuşak öncesini tam olarak “bilemez”. bilemez çünkü kökenlerinin böyle bir karışımın sonucu çıkmasından ürker; sanki yahudi ya da arap, veya rum atalara sahip olmak türkiye cumhuriyeti’nde yaşayıp kendini türk olarak görmeye engelmiş gibi… bilemez çünkü halen orta asya’dan geldiği zamanki kan saflığını taşıdığına inanır. yahu, açın artık gözlerinizi. tarih sabit değildir, hareketlidir ve sürekli değişmelere gebedir. uluslar da böyledir; başka uluslarla temas edip onlarla karışarak varlıklarını sürdürmeye devam ederler. biz de tıpkı asya kökenli olup önce türkler, sonraki yüzyıllarda germenler ve slavlarla karışıp bugün bildiğimiz ulus olan macarlar gibi göç ettiği yeni yurdundaki uluslarla karışmış bir toplumuz. zenginliğimizi de buradan almalıyız ama ne yazık ki halen ırkta saflık arayan bazı budalalar var bu ülkede. yanıldıklarını tarih gösterecektir diyemem çünkü bunlar tarihi yorumlamayı bırakın, tarih felsefesinden de bihaberdirler.

    senin dedelerin çerkez, onunkiler rum, bununkiler arap, şununkiler boşnak, benimkiler yahudi. peki, ne çıkacak bundan?

    ne çıkacak, hep birlikte bu ülkede yaşıyor ve oluşturduğumuz topluluğa “türk” diyoruz. hep birlikte bu ülke için çalışıyoruz. kimsenin ceddinin etnik veya dinsel kökeniyle ilgilenmiyoruz. birlikte, kalkınma ve barış için çalışıyoruz. önemli olan bu, gerisi lâf-ı güzaf…

  45. KEMALİST-1 said

    GÖKHAN,
    O KADAR CAHİLSİNKİ ACIYORUM SANA, DEMEK PAŞAMIZ CUMAYA GİTSE ZEHİRLENECEK, YAHU CAHİL ADAM AZ KONUŞDA CEHALETİN BELLİ OLMASIN, TÜM BÜYÜK ASKERİ BİRLİKLERDE CAMİ YA DA MESCİT VARDIR, BAYRAM NAMAZLARI TÜM RÜTBELİLERLE BİRLİKTE ERLERLE BERABER KILINIR ARDINDAN BAYRAMLAŞMA OLUR, SEN KİME HİKAYE OKUYORSUN, SEN ŞİMDİ BÖYLE HAŞA TANRI2NIN YERİNE GEÇİP KİMİN DİNDAR KİMİN DEĞİL OLDUĞUNA KARAR VEREREK ALLAH’A ŞİRK KOŞUYORSUN, Bİ KELİME-İ ŞEHADET GETİR İSTERSEN, DİNDEN ÇIKTIN BUNU YAPARAK FARKINDA MISIN?

  46. KEMALİST-1 said

    ŞİMDİ BEN BU GÖKHAN’A ŞUNU SORSAM
    “KARILARI DEĞİŞ TOKUŞ ETMEYE PEK MERAKLISIN GÖKHAN BEY, SENİNKİ SÜREKLİ EL DEĞİŞTİRİYO HERHALDE ONDAN MI KARIŞTIRDIN SEN?” DESEM NE CEVAP VERİRSE AYNI CEVABI KENDİNE VERSİN, ZİRA İŞİN İÇİNE BU KADAR ÇİRKİN İTHAMLAR GİRDİĞİNDE İNSAN OLANIN MİDESİ BULANIR, YÜREĞİ İNCİNİR, İNSANLIK ONUR’U YARALANIR. AYIP BE GÖKHAN BEY AYIP, KOCALARI NÖBETLERDE , SINIRLARDA , GÖREVLERDE DAĞ DA BAYIRDA GEZEN, EVLATLARININ BAŞINDA ONLARA KOL KANAT OLUP EŞLERİ İÇİN SÜREKLİ DUA EDEN BU KADINLARI O PİS SALYALI AĞZINA ALMA, HİÇ Mİ İNSANLIKTAN NASİP ALMADIN SEN?

  47. GÖKHAN said

    SÖZLERİMİN DOĞRULUĞU GURURUNUMU KIRDI KEMALİST. EVET ATATÜKÇÜLER DİNSİZ KAFİR İNSANLARDIR SÖYLEDİKLERİMİ AYNEN SÖYLÜYORUM SİZLER İÇİN NAMUS KAVARAMI YOKDUR. KIZ KARDEŞİNİ VEYA ANNENİ GÜNÜ BİRLİK KİRLETEN BİR İNSANDA, SİZLERE GÖRE GAYET MEDENİ BİR İNSANDIR .AVRUPAYA AYAK UYDURUN DEMEDİMİ SİZİN ATATÜRKÜNÜZ SİZDE ONU YAPIYORSUNUZ ZATEN. AMA BU DEVİR BİR GÜN KAPANIR HERŞEY SİZLERİN İSTEDİĞİİ GİBİ OLMAZ. SEN NE SAÇMALIYORSUN YOK EFENDİM ASKERİ BİRLİKLERDE MESCİD VARDIR. SENİ ASALAK İNSAN CUMA NAMAZI CAMİDE KILINIR. TOPLUMUN İÇİNDE BÜYÜK ANIT CUMA NAMAZINI KILSINDA BAKALIM NE OLUYOR. EŞİ TÜRBANLI DİYE SUBAYLIKDAN ATILAN İNSANLARDAN HABERİNDE Mİ YOK ASALAK KEMALİST. KAFİRLİĞİNİZİ KABÜL EDİN BARİ. ATATÜKÇÜ CUMHURBAŞKANI SEZER VE REKTÖRLERDEN ANCA MÜSLÜMANLIK DÜŞMANLIĞI GÖRMÜŞDÜR BU TOPLUM AMA ARTIK UYUTAMIYORSUNUZ TOPLUMU BENİM GİBİ BİLGE İNSANLAR GÜN GEÇTİKÇE ÇOVALIYOR BİZLERDE KENDİ İÇİMİZDE DAHA GÜÇLÜ ÖRGÜTLENEREK SİZLERİN SONUNU GETİRCEZ.

  48. ilyasoktay said

    GÖKHAN sen ilk önce o ismini degiştir daha iyi olur sana türk ve müslüman ismi çok agır geliyor senden ne türk nede müslüman olur.senin gibiler arap uşağı ancak olur ha o orhan pamuk 1.2 milyon euroya nobel ödülüyle sattı,sizler bir arapların altına yatmadığınız kaldı ha bununlada tatmin olmadınız gazi prof. yayla’da 400 bin euro’ya sattı,yani bir arap yetmedi avrupayada yattı ve namusdan bahsediyorsunuz e bre cahiller keşke namus türbanda olsa sen saadece atalara paşalara askerlere küfredebilen aciz bir kişiliksin onlar olmasa sen nasıl namusunu koruyacaksın bak ,IRAK,AFGANİSTANDAKİ turban başörtülü burkalı müslüman kadınımıza sizlerin cahilce yaklaşımınızdan dolayı amerikan ,ingiliz ve fransız askerlerine meze olmuşlar.Nedeni ne biliyormusun sizler dinimizi saadece türbana kızve kadınımızı cahil bırakmaya mecbur eden bir din olarak lense etmişsiniz.esas olan dinimizde ilerlemek,buluşlar yapmak ,insanları en yüksek düzeyde yaşam standartına kavuşturmak,ayırt etmaden kadın,erkek okutmak diger din mensuplarını özendirip islam dinine çagırabilmektir ve sizler dinimizin adına atamıza,paşamıza,askerimize,agıza alınamayacak sözler sarfedebiliyor yalan dolan bir sürü iftiraları sıralıyabiliyorsunuz ve bunlar dinimizce yasak olanla ama sizin için mubah olanlar..! allah sizi ıslah etsin sizleri kurtuluş savaşından tanıyoruz bir değil bin değil yüzbin değil milyonlarca örgütlenseniz ancak cobansız bir sürü olabilirsiniz hangi komutan varki modern ordulara karşı savaş kazanabilmiş ingiliz,fransız,yunan,rus,ermeni,yunanpontos ve yerli çetelere karşı savaş kazanabilmiş cevabı kabuletmesende MUSTAFA KEMAL.senin en modern silahın ,uçağın,topun,füzen ve en çok sayıda askerin olsa ne yazar doğru dürüst kumandanların olmadıkca bak IRAK’A 24 saat bile sürmadi istilası,BAK ARAB DEVLETİNE TOPLAM 300 MİLYONLUK ARAP ÜLKELERİ EN MODERN SİLAHLAR EN ÇOK ASKER ONDA SONUÇ YÜREK VE İMAN EKSİKLİĞİ ile 10 milyonluk israille başedemiyorlar.. NASIL OLSA SENİN GİBİLER SATIN ALINAN TİPLERDİR TARİHCİLERİMİZDEN BAZILARI,YAZARLARIMIZDAN BAZILARI,PROFÖSÖRLERİMİZDEN BAZILARI PARAYLA SATIN ALINIRKEN KENDİNİ BEDAVAYA SATACAK SADE SENİN GİBİ ALIK VATANDAŞLAR OLMASI GAYET DOĞALDIR::ALIK VE BALIK GÖKHAN BEY

  49. GÖKHAN said

    İLYAS BEY SEN GERÇEKDEN BİR AN ÖNCE IQ (ayku) TESTİ YAPTIRMANI TAVSİYE EDİYORUM. DEFALARCA SÖYLEDİM ORHAN PAMUK SENİN GİBİ KOYU BİR ATATÜKÇÜ,MİLLİYET GAZETESİNDEDE YILLARCA YAZARLIK YAPTI BARİ KENDİ KENDİNİ REZİL ETME. KURTULUŞ SAVAŞINDAKİ SAVAŞAN İNSANLARIN HEPSİNE NASIL OLURDA TÜRK DERSİN OSMANLI DİYE BİR DEVLET VARDI. NASIL OLDUDA BÜTÜN İNSANLARI TÜRKLEŞDİRDİN ELİNDE SİHİRLİ DEYNEK Mİ VAR YOKSA.SAVAŞAN İNSANLARDA ATATÜRK İÇİN DEĞİL OSMANLI TOPRAKLARINI VERMEMEK İÇİN SAVAŞMIŞLARDIR. OSMANLIDA BİRÇOK MEZHEPDE İNSAN VARDI BUNUDA KABUL ETMEZSİN GERÇİ. ŞİMDİ IRAKDADA AYNI OYUNU YAPIYORLAR. BARZANİDEYEDE BİRGÜN GELİR ATATÜK GİBİ ADAMDI,İLERİ GÖRÜŞLÜYDÜ DERLERSE HİÇ ŞAŞAIRMAYIN. TÜRKİYEDE ŞİMDİ BİR SAVAŞ OLSA SİZ ATATÜKÇÜLER KAÇACAK DELİK ARARSINIZ,VUCUDUNU SİPER EDECEK İNSANLAR ANCAK BİZLER GİBİ FATİHÇİ,MİLLİYETÇİ, DİNDAR İNSANLARIN İÇİNDEN ÇIKAR. TARİH KİTAPLARINDA YAZILAN SAFSATALARLA ANCAK KAFALARINIZI YIKIYORLAR.ATA PİYONDAN BAŞKA NE ÖĞRETİYORLARKİ ZATEN.

  50. ilyas oktay said

    Hele şükür kendinin soy ağacını bilmediğini aksettirdin bak osmanlıdan nede güzel bahsediyorsun son zamanlarında devşirme olduklarını ve hatta kendinin dahi devşirme olduğunu ağzınla imaq ediyorsun o zaman ne bu feryad gökhan yahudi öyle o yahıdi bu yahudi böyle diye zırvalıyorsun kendi soyağacını araştır belki soyunda rumda yahudide vardır ama biz kim türküm degip türkiyeye hizmet ederse kabulumüz hatta sen bile bu gaflet ve delaletten döner ister ermeni ister rum ol türkiye ve türklük çıkarlarına hizmet ettikten sonra kabulümüz bak sonunda kendinin nasıl bir devşirme olduğunu itiraf ettin kendi niye yıpratıpta atanızı,paşamızıda devşirme yapmaya çalışıyorsun biz seni ne olursa olsun türke hizmet edersen kabulümüzsün ihanet hariç.bak benim yazılarımı okuda cevap ver o büyük asker büyük lider atatürkü üç beş kişilik bir aşiret reisi olan barzaniyle kıyaslaman ne kadar zavallı olduğunu gösterir.devşirme gökhan bey kendi aslını araştırda altından ne çapanoğulları çıkar ona bak.400bin euro yuda kaybettin prof.yayla ATATÜRKE hakaretten götürdü sende bedava yardakcılığa devam et…

  51. GÖKHAN said

    SANA İLYAS DİYCEM BUNDAN SONRA YA KÖR BİR CAHİLSİN YADA 15 YAŞINDA ERGENLİĞE GİRMEYE ÇALIŞAN BİR SÜBYANSIN. SANA SÖYLEDİĞİM SORULARI OKUYIP CEVAP VERME KAPASİTEN BİLE YOK. ZIRVALAMAKDAN BAŞKA HİÇ BİRŞEY BİLMİYORSUN.

  52. ertekincan said

    Yahudilere özgün bir söz vardır;” Yahudi diye lansedilen kişi aksi ispat edilene kadar Yahudidir” yani buradan çıkarılacak ders, komplo malzemesi olabilecek kadar etkili bir propaganda aracı slogan daima Yahudilere çalışır, farkında olmadan Yahudinin ekmeğine yağ sürersiniz. Yahudi demekle herkes Yahudi olamaz ama bizim yakıştırmamızla yahudi hizmetçisi olur veya biz zorla yapmış oluruz. Unutmayın bir ırkın temsilcisi olmak doğum yolu ile anne ve babadan gelen doğal bir olgudur, yani ne mutlu Türk’üm demekle Türk olunmaz, Türk anne ve babadan doğmakla Türk olunur. Türk asıllı olanları ya Yahudi,Arap,Ermeni,Kürt vb. başka birşey yapıyoruz, bu gibi yakıştırmaları yapmaktan kaçınmak gerek, aksi yorumlarda bulunanlar aynada kendilerine bir baksınlar, belki de kendileri Türk asıllı değillerdir ama Türk milletine ve ileri gelenlerine dil uzatma cüretinde bulunurlar. Dünyada diğer milletler gibi Türk ulusununda fizyolojik özellikleri ile diğerlerinden ayrılan bir tipi vardır, Orta Asyada yaşayan soydaşlarımızda nasılsa bizde de aynıdır, bizlerle aynı topraklarda yaşayıp kendini bizim gibi hissetmeyenler de bize zararları dokunmayana kadar kardeşimiz sayılırlar. Yıldızı parlayanlar her zaman Yahudilerin dikkatini çeker, ona bir şekilde yakın olmak isterler, aileden kız almak veya aileye kız vermek şeklinde kan bağı kurmak bunun kalıcı yollarından biridir, herhalde Yaşar BÜYÜKANIT da kızını verirken araştırmıştır…

  53. ilhan ekşi said

    ya artık uyanın beyler siz hangi ülkenın vatandasısınız……..siz ecdadımızın kanlarıyla sulanan topraklarında 1935 chp nın cıkarttıgı anayasa kanunlarını bılıyomusunuz.??siz 2.abdülhamıtın yahudılerle ne sekılde savastıgını bılıyomusunuz??canakkalede ve sarıkamısta bıle bıle planlı bır sekılde katledılen osmanlı türklerının detaylarını bılıyomusunuz ..UYANIN ARTIK UYANIN… SU ANDA ÜLKEMIZ AMERIKAN SÖMÜRGESİ ALTINDA YASIYOSUNUZ ..ADAMLAR O KADAR CAKALLAR KINE SU ANDA ÜLKEMIZIN EN ÜST KADEMELERINDE BIZI KENDI KENDIMIZE AYNI IRAKTA SURIYEDE LÜBNANDA OLDUGU GIBI KARDES KARDESE DÜŞÜRMENIN PESINDE
    ARTIK UYANIN COK GEC OLMADAN .BU ÜLKEDE HER ZAMAN GERCEK VATANSEVERLER VATAN HAİNİ İLAN EDILIP SÜRÜLMÜSTÜR.AMA GERCEK VATAN HAİNLERİ HEP DISARIDAKI GÜÇLER TARAFINDAN ÖDÜLLENDIRILMISLERDIR.ARTIK ÖZÜMÜZÜ TARIHIMIZIN DETAYLARINI İSRAİLİN YAZIP CİZDİGİ TARIH KITABLARINDAN OKUMAYIN.COK IYI BIR SEKILDE ARASTIRIN
    ESKI YASLI INSANLARLA KONUSUN.UNUTMAYIN
    YAHUDILERIN TEK HEDEFI
    BÜYÜK İSRAİLİ KURMAKTIR.BU BÜYÜK İSRAİLDE DE TÜRKIYEDE BULUNMAKTADIR.ARTIK ARASTIRMADAN YAMAYIN KONUSMAYIN.MEDYA ADAMLARIN ELINDE . İSTEDIKLERI SEKILDE YAZIP CIZIYOLAR.BIZ AMA MASUM SAF TERTEMIZ KALKPLI ANADOLU INSANLARI HEPSINE INANIYORUZ .ARTIK UYANMA ZAMANI . AMA SUNU BILIN ARTIK SIZ

  54. akaka said

    arkadaşlar bu yazıyı ilk defa okurken az kalsın bende inanaçaktım.yazıyı iyiçe okudum sonra belge olarak gösterdikleri sayın orgenaral yaşar paşanın annesinin nüfuz kayıtlarına bakaeken aklıma şu soru geldi bu belge gercekse o zmaan bu belge nüfus müdürlüğünden alınmış olmalı öyle ise bu bu belgeyi veren nüfus müdürlüğünün neden imzası mührü yok .aklıma belge diye sundukları şeylerin word de veya excelde nufus müdürlüğünden verilen nüfus kayıt örneğine benzetilerek yazıldığını anladım.bu belgeyse kardeşim soruyorum size bu belgeyi verenin neden imzası yok mührü yok bizi o kadar inanaçak kadar salakmı zannettiniz hayatımızda nüfüs müdürlüğünden hiç mi nüfus kayıt örneği çıkarmadık sanki şu an benim elimde kendimle ilgili nufzdan çıkardığım vukuatlu nüfus kayıt örneği var .ama elimdki belgede nüfus müdürünün imzası ve mührü var sizinkilerde neden yok çünkü siz bir insana iftira atıyorsunuz siz ya pkklısınız yada emperyalizme uşaklık edenlersiniz

  55. Anonim said

    türk’üm : atalarımın başarılarından gurur duyarım , yenilgilerine üzülürüm…ama herikisinden de ileriye dönük dersler alırım

    müslümanım : atalarımın müslüman olduğuna şükrederim…çünkü benim de müslüman büyümeme vesile oldular…ama bu hak ve son din diye islamı araştırmayı bıraktırmamalı , rehavete düşürmemeli…

    sevsemde sevmesemde recep tayyip erdoğan da , de ahmet necdet sezer de bu milletin türk büyükleri listesindeler artık.bu yüzden onlara hakaret ,hele buralardan , doğru değil…aynı şey yaşar büyükanıt için de geçerli…eğer gafletten ya da ihanetten yanlışları varsa bir gün yakayı ele verirler.

    zaman herşeyin ilacıdır…o ilacı alırken acısına biraz katlanacaz…ama böyle küfürleşerek değil…

    yalnız benim anlamadığım mehmet yaşar büyükanıt paşa nın üzerine çok ama çok fazla gidildi…buna rağmen ne web siteleri önlendi ne de ben paşa dan medya da somut bir açıklama duydum…pusuya yatıpta beklenilen ne…atatürk e hakaret diye youtube önlenebiliyorsa , bölücü harita var diye google protesto edilebiliyorsa bu siteler , hatta bu site niye engellenmiyor

    bizde “devlet” babadır…babalığını bi gün gösterecektir.

    EĞER M.YAŞAR BÜYÜKANIT AĞZIN DAN VEYA MEDYADAN BUNLARA CEVAP VERİLMİŞSE BU SİTE DELİKANLICA BUNLARIDA YAYINLASIN.

  56. açık istihbarat said

    :)bunlar kim bılıyomsunuzz arkdaşlar bunlar türkün son kalesı olan genelkur may başkanlığını ele geçırmek isteyen amaa i türlüü elee geçiremyen fetoş ve işbirlikçi yahudi tayfasından başkası değil sevgili fetoş amerakalrdan memleke ti ele alabilceğinimi sandın artık ne mal olduğun yavaş yavaş ortaya çıkıyor bir millett uyanıyor fetoşş size tavsiyem yorum yaparken bu kefallere bakıp inanmamanız çünkü burdakı temel amaç genelkurmay başkanını değiştirmek değil bu saatten sonra böle bişe olmaycağını kendılerıde bılıyor maksat türk ınsanının türk gencının devlet kurumlarınaa hattaa en saygın devlet kurumuna güven duymamasını sağlamak ve en sonunda kaos ortamı oluşturmak böle aptallaşıp bu szanların kucağına düşmek isme bak kürşad hareketı sizemı kaldı kürşadlık maksat mıllıyetçılerı askerden genelkurmaydan soğutmak sıkıyosa bunuda yayınlayın hadi okusun gençlerr adi satılmışlar okuyun bıilgisayarın ip numarasını araştırın ve arkdaşalr sölım sızeee BUNLAR ÇOK TEHLIKELI BI ÖRGÜT malesef devletın her kademesınde örgütlenmışler siz siz olun bu yalanlata kanmayın NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

  57. açık istihbarat said

    AYRICA GÖKHAN DENEN ŞAHSİYETSİZ ŞAHSİYET YAZDIKLARIN GÖZÜME BATTI ŞÖLE SÖLİM SANA TÜKÜRÜRÜZ TÜKÜRÜKLERMİZİN İÇİNE ATARIZ YA TÜKÜRÜKLERİ YUTARAK YAŞARSIN YADA TÜKÜRÜKLERİMİZDE BOĞULURSUN ADAM OL ADAM KADIN KILIKLI SEN TÜRKLER BİTTİMİ SANDIN SOYSUZ KÖPEKLER YAHUDİ EVİNİN KÜRT KÖPEKLERİ GURURNUZ VARSA ONA BUNA KÖPEKLİK YAPMADAN ONURUNUZLA AYAKTA DURUN ÇOCUK KATİLİ SOYSUZLAR TABE HOCANIZ VE KOCANIZ İSRAİL ONA KARILIK YAPAN KÜRTLERDEN NE BEKLERSİNKİ PKK MAĞARALARINDA ERKEK ERKEKĞE İLİŞKİY E GİREN ŞEREFSIZLERI YAZMIYOSUN GÖKHAN YADA PKK KAMPLARINDA BIRBIRLERININ KARISINA TECAVÜZ EDENLERDEN YADA KURANI YERE ATIP ÜSTÜNDE TEPİNEN ŞEREFSİZ PKKLALIRDANDA BAHSETMIYOSUN SENİ GEÇELIM SEN SALAKSIN BELLİİ DİĞER BI ARKDAŞ DİYOKİ NE OLMUŞ YAHUDİYSE BURASI İSRAİL DEĞİL KARDEŞİM GENELKURMAYBAŞKANIDA YAHUDİ OLAMAZ BURASI TÜRKİYE YAŞAYANLAR TÜRK MİLLETININ DINI İSLAM NEDEN YAHUDI OLCAKMIŞ GNELKURMAY BAŞKANI ANLAMADIM TÜRK MILLETI KENDI İÇİNDEN GENELKURMAYBAŞKANI ÇIAKRAMAZMI BIZIM GIBI SAVAŞÇI BI MILLETT SENCE??Kİ BIDAHA SÖLÜYORUM GENELKURMAYBAŞKANI YAHUDİ DEĞİLDİR VESSSELAMM

  58. burak said

    evet bı gerçekte bu bu tamamen nur cemaatının işi eğer belgege aranıyosa lütfen bakınıs http://www.acikistihbarat.com/Haberler.asp?haber=6477 okuya lım arkadaşlar belgelerıyle bılgılerıylee yüce türk milletınının hizmetindeyiz…

  59. burak said

    okuyanlar tam gerçeği görcektir ve bu boş tartışma burda sona ercektir umarım ıkıncısı ise lütfen mhp ile atatürkü kımse karşı karşıya getırmesın diğer partılere oy veren arkadaşlar burda mhplıyım deyip atatürke ve genelkurmay başkananına hakaret eden aşağlayan insanlar provokatörden başka bişe değildirr mhp ve ülkü ocakları türklerin kurduğu son devlet olan türkiye cumhuriyetinin hizmetindedir atatürk son derece saygı duyduğumuz büyük önderimizdir ve türk silahlı kuveetleri canımızz her şeymızdir lütfen bu prokatörlere inanıp mhp yi yanlış tanımayınız saygılarlaa…. yüce türk milletının hizmetindeyizz….

  60. alaturka said

    bütün belgeleri inceleyip ecdadına kadar herşeyi öğrenip ve genelkurmay başkanının çoğu müslüman olan bir ülkede müslümanların inancına karşı olan tutumunu gayet açık görebildikten sonra hala bunların iftara olduğunu düşünenler ve dahası bu gerçekleride her türlü deliliyle ortaya koyanlara bile yapabilecekleri bişey olmadığından çamur atanlar hangi zihniyetin savunucularıdır herkes tarafından malum.taa ne zamanlardan bu mevkilere getirilikmek istendiği ailesiyle ilgili çıkan haberlerdeki soyadı saptırmalarındanda gayet açık bir şekilde görülüyor.arkadaşımızın biride bunda gerçeklik olsaydı bir yahudi bu mevkiye gelemezdi herhalde demiş.ve bence çok yanılmış.bu mevkiye gelebilmek için yahudi değil müslüman olmamak gerekiyor herkesin birdiği üzere…
    kızına verdiği isim ve kendi aldığı isimde bile sebatay geleneklerine ne denli bağlı oldukları görülüyor .artık bunada tesadüf ve komplo demek için ya çok saf niyetli yada aynı zihniyetin yolcuları olmakk gerekir.
    inannıyormusunuz bilmiyorum ama adaleti şaşmayan yüce allaha emanat ediyorum.

  61. ilyas oktay said

    ALATURKA KELİMESİNİN HANĞİ DİLDEN GELDİĞİNİ BİLMEDEN ALATURKA SUNUP TÜRKÜ VE MUSLAMAN OLABİLMEN O KELİMENİN TÜRKCEYE YAPIŞTIRABİLMEN SENİN NE DENLİ ZİHNİYET KAVRAMINDA OLDUĞUN VE HATTA İLERİDE DAHA KÜSTAHLAŞIP ŞU AN BİZİ YÖNETENLERİN SÖYLEMEYE CESARET EDEMEDİĞİ ‘ATATÜRK OLMASAYDI KURTULUŞ SAVAŞI OLMAZDI VE BİZLERDE İŞGAL EDİLMİŞ OLUR VE AVRUPA BİRLİĞİNE GİRMİŞ HALKIMIZ DAHA MUTLU OLURDU SÖYLEMİNİ DİYEBİLMEK İÇİN CAN ATAN SÖZDE MÜSLÜMAN VE MİLLİYETCİSİNİZ,UNUTMAKİ O NADİDE MEHMETÇİK ONUN SUBAY ,ASTSUBAY,GENERAL ve GENELKURMAY BAŞKANLARI SAYESİNDE MANDA VEYA SÖMÜRGE OLMAYACAĞIZ SİZLERİN CAHİLANE BEYİNLERİNDEN BURKA,ÇARŞAF ALTINDAKİ IRAK,AFGANİSTAN VB. ÜLKELERDEKİ KADINLAR MÜSLÜMANLIK ADINA ( KURANI KERİMİN İLK EMRİ OKU OLDUĞU HALDE) OKUTULMADIKLARINDAN HERGÜN İŞGALCİLER TARAFINDAN TECAVÜZE UĞRUYOR VEYA HER ASKERDE DÜZİNELERCESİ DOST HAYATI YAŞAYIP SES ÇIKARAMIYOR,ŞİKAYETÇİ OLAMIYOR AMA TABİKİ BUNLAR BENİM FİKRİM AMA ŞU ANDAKİ GERÇEKLER NE YAZIKKİ BUNLAR SİZLERİ ALLAHA BEN EMANET EDİYORUM ALATURKALAR.

  62. çakır said

    görüyorum ki burda yazanların çogu bilinçli sabataycılar yazmış

  63. secret said

    Memleket Kurulurken Satılmış Yeni Olan birşeydeğilki….
    Hizmetler Tek Noktaya Toplu veya Bireysel,değişenbirşey yok.

  64. ali altin said

    bu org.y.buyuk aniti karaliyanlarin amaclarinin ne oldugu belli ulkeyi ve milleti bolmek, bu boyle ise sizin ozaman bolucu teroristlerden farkiniz ne???amaciniz ne? peki siz kimsiniz??? sizin soyunuz ne?? ona bir milleti anlatin ondan sonra baskalarinin soyunu arastirmaya baslayin!!!!!!!!!!

    burada yazili olanlara inanmiyorummmmmmmmm.

  65. bu siteyi hazırlayandan allah cc hazretleri razı olsun selamın aleyküm sebetayı bilenler onların yüzlerindeki nursuzluğu bilenler paşanın yüzünde aynı nursuzluğu görecekler ben burdan bi watandaş olarak diyorumki paşa sebetaycıdır kimse inkar edmesin we şunu herkes bilsin emine şenlikoğlu bacımız atatürk we ordu hakkında yazdığı kitapları okuyun we neden hesap sorulmadığına bakın cünkü haklı atatürkde paşaların hepside sebetaycı çıkın canlı yayına kolaysa tartışın isbat edin olmadığınızı ama sizde ne o yürek nede cesaret war bilen bilio kardeşim sizden olsa olsa sebetaycı olur okuyan bilir cahil halkı kandırmak kolay sıkıosa şenlik oğlu bacıya anlatın bakın sizi nasıl mat edio

  66. dosdogru said

    Benim soyumun tam olarak nereye dayandigini bilmem ama benim icin rumda olsa yahudide olsa fark etmez cünkü ben herseyden önce türk olmaktanda önce müslümanim ve müslüman irkcilik yapmaz kardesinin soyunu arastirip onu alcak görmez. Ölmüs adamin ardindan konusmakta fayda vermez müslmana ölen öldü iyiligide onun kötülügüde onun hesabi görülecek. Olan olmus ki hepsi ALLAH (cc)´in takdiri. Gercek olan sudur ki zulüm var, bu zulmün kime oldugunu akilli insanlar görür. Biz nasil olursak öyle yönetiliriz. ALLAH(cc)´tan ve dini degerlerimizden uzaklastikca, ALLAH(cc) bizim gibi yöneticiler nasip eder.
    Müslüman göterisi sevmez ama cemaatle Namaz kilmak gibi Dini vecibeleri yerine getirmek gösteris degildir. Mal mülk ile konu komsunun milletin tepki gösterecegi düsünce ile zoraki ve ALLAH icin yapilmayan ibadettir.

  67. dosdogru said

    Göteris mal mülk ile olur , mesela marka düskünlügüde gösteristir.
    KURANI KERIMIN ilk emri oku dogru ama neyi okumak gerektigini anlayana.
    Bir kitabi ilk actiginda oku diye yaziliyorsa maksat tabiki o kitabi okuyup anlayip hayatina ona göre yön vermektendir. Okumadan anlamadan kendi cikarina göre kullanilmamalidir Ayetler. Okuyup anlasaydin Ilyas Oktay bey ordaki müslüman kardeslerin icin dua ederdin hakaret degil. Isgal güclerini tecavüzden önce okumus egitimli veya cahil diye bir tercih yapacaklarini sanmiyorum. Hem Türbanlilari kimin cahil biraktigi ortada. Anneler cocuklarinin ilk ögretmenidirler bu nedenden ötürü müslümanlar tarihede bakilirsa kadini egitimine cok önem verirler. Okutmayan kesim daha cok gelenek, görenek, töre ve adet gibi atalarinin görüslerini bahane ederler ki islamiyet bunlarin hepsini kaldirmistir. Kaldirmasa idi hala ilk cocuk olan kiz cocuklari katledilirdi. Iki cesit cahil vardir biri cahil bilmez kabul eder , ikincisi ise kara cahil bilmedigi halde bilmislik yapar. Bilmeden konusmayalim.

  68. lyas oktay said

    dosdoğru hep doğru arkadaş dua ve soyut lukla herşeyi çözmeye kalkmış ama sen ve ben ne kadar dua etsekte nafile, derinden gitmiyorum anlayamazsın evet müslümanlığın tüm şartlarını yerine getiriyoruz ne yapmıyoruz ki Yüce Allah biz Müslümanları böyle çaresiz bırakıyor gerçekleri gör bak bir etrafına İslam dinini Şekil Dinine Döndürdük Atalara Hakaret Dinine Dönüştürdük ,Tüm islam Ülkeleri Azap Çekiyor ve Yinede idda ediyorum o Burka,Çarşaf ve Turbana Soktuğumuz okutmayıp beyinlerini boş bıraktığımız kız ve kadınlarımız o işğalcilerin içkilerine meze olup şikayetci bile olamıyorlar ama sen bu ince istisnayı göremezsin görebilseydin bazı parti merkezlerimizde olan Kare Davit yıdızını görebilirdin, ON EMİR simge miktarının bile varlığını görürdün,ve Çarşafın,Burkanın İSLAMİYETTEN önceki Arap Kadın Giyim Tarzı olduğunu,Turbanın 14 Yüzyıl ve sonrası Hiristiyan Kadın Giyim Tarrzı olduğunu ve Devamı Rahibeler Halen Bayaz Siyah,Bordo Beyaz,Gri Beyaz,Turban Giyinirler unutma,araştır öğren belki iyi gelir Bak,ve BUNLARIN HESABINI YUKARIDA HEP BİRLİKTE VERECEĞİZ UNUTMA ,Ben ,o,Sen ,ne kadarda Namaz Kılsakoruç Tutsak,Fitre versek ,Zekat versek,Hacca gitsek,Yüce Allahımız tabiki soracak onları (Hiristiyan,Musevileri vb) Müslümanlığa özendirmek için Teknolojide,Bilimde,Sağlıkta,Uzay Biliminde ,İnsanlığa Refah vermek için ne yaptın sorulmayacakmı Kuranı Kerimin Emirleri Bunlar Değilmi Herşey Bir Dua Etmeyle Bitse Keşke Herşey o kadar Kolay olsa senin örümcekleşmiş beyinin bile o ağlardan kurtulmuşta olurdu değilmi.!!!!

  69. tarih SS said

    ITTIHAT VE TERAKKI PARTISINI TANIYIN: 1914 CANAKKALE SAVASINI INGILIZLERLE FRANSIZLAR KAZANSAYDI: YANLARINDA KENDI BASTIKLARI PARALARI DAGITACAKLARDI: PARANIN ÜZERINDE ISRAILIN 2 ÜCGEN AMBLEMI VE INGILIZLERIN BIRBASKANI’NIN RESMINI KOYMUSTU: PEKI BUADAMLAR 1918 DE ISLAMBOLU 5YIL ISGAL ALTINDA TUTMADILARMI. BU BESYIL BOYUNCA SUANKI IRAKTAN FARKIMIZ NEYDI. bazi cevrelere duyurulur ezani türkceye ceviren kararin altina atatürk imza atmadimi. onun sagkolu ismet pasa cami avlularina, sanki baska yerkalmamis gibi hayvanlari baglatmadimi. GELELIM ÜLKÜCÜLERE KARDSESLERIM BU CIRKIN UYKUDAN UYANALIM. Adnan menderese yapilan darbenin anosunu hangi general radyodan yapti. alparslan türkes. peki alparslan türk´de menderes neydi. türkes neden menderese darbe yapanlarla bir oldu. türkes neden darbecilere karsi gelmedi. adnan menderes ülkede yoksullu gu gidermis ekonomiyi düzeltmis birinsandi. neden türkes bu adami indirdi. MASONLARIN BIRISI SORMUS. BU SOLCULARLA NASIL BASSEDE BILIRIZ(KONTROL ALTINDA TUTABILIRIZ) DIGERI BUNDAN KOLAYI NEVAR DEMIS: BIR SOL PARTI KURAR BASINA BIZDEN BIRINI TAYIN EDER YERI GELDI BAGIRIR YERI GELDIMI SUSARIZ DEMIS. mehapenin durumu da suanda bunun gibi. hani osmanli kültürü kardeslerim…………

  70. ilyas oktay said

    tarih SS isminin sonuna Nazi almanyasının özenti hucum gurup simgesi SS koymuş;ama AKP nin DAVİT yıldızının OSMANLI ve SELÇUKLU nun Batışındaki ESERLERİMİZE konduğunu irdelememiş;Hangi Parti başında siyonistler var görememiş;gör bak işaretleri hepsimi tesadüf 1)AKP lambası ışık sayısı;Musevi şamdamı mum sayısı 7 şer ADET değillermi?;2)AKP yeni genel merkezi KARE DAVİT YILDIZI bezeme DEĞİLMİ?;3)Ve AKP Merkezinde tam 10 Adet değilmi;Yani musanın 10 emri demek değilmi;Unutma osmanlı sinagog ve Vatikanın yetiştirdiği imam ve hocaların sayesinde battı Tarih tekerrür etmiyormu siyonizm simgeleri ankarada AKP merkezinde değilmi tam 10 adet değilmi şamdamla çakışmıyormu.tarih tekerrür etmiyormu biz Ankaradayız Türkiyeyi bizler(Mossad,CİA)yönetiyoruz demek değilmi!!??Daha yeni Ermenilere PETKİM satılmadımı Buda AKP başa tekrar gelirse Ermeni Katliamını kabullenme zemini değilmi ne dersin Breeee Cahil veya Breeee AJAN;Türkler belki uyuyor diyebilirsin fakat uyumuyanlarıda var unutma;Hangi parti başkanı Siyonist Açık ortada Bahçeliye laf atma..!!??

  71. Yönetim said

    Dialoghaber.com pek fırtınalar yaratmadı açıldığında ama sanırız okurlarımız arasına katıldığınızda esen rüzgarın yönünü içinizde hissedeceksiniz..Editör olmak isteyenler lütfen bize ulaşsın..

    Saygılarımızla

    http://www.dialoghaber.com

  72. bizimki said

    http://nur666.wordpress.com/

  73. emmoglu said

    Yaaaaa Yahudi komutana itaat ettirirler öyle, tabi buldular koyun sürüsünü.

  74. Sedat Reis said

    Bu yazıya saçma sapan yorum yapan gafillere söylüyorum… Ordunun üst düzeylerinin bir kısmının mason kulüplerine kayıtlı olduğu bir ülkede yazının doğru olma ihtimali çok yüksek.. Bilmeden araştırmadan böyle yorumlar yapmayın; Bir araştırın Bakalım tapınak Şovalyelerini, Dolaysıyla Masonları, Şimdiye Kadar Nasıl Güçlerine Güç Katmışlar ve Nasıl Bugüne Kadar Ayakta Durmuşlar….. Bence yazının doğru olma olasılığı çok yüksek…!

  75. YAHYA said

    ŞAHISLARIN SOYUNU SOPUNU BİLEMEM.TEK BİLDİĞİM DEVLET VE MİLLET OLARAK İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ REZALETTİR.VİYANA ÖNLERİNDE AVRUPALIYA ATINI SULATAN BU MİLLET ŞİMDİ İMF NİN ATINI ANKARA DA SULUYOR.CUMHURİYET DÖNEMİNDE ŞİMDİYE KADAR 1,5 TRİLYON DOLAR ANAPARA+FAİZ ÖDENDİ. ÖDENEN BORC NEYİN BORCUDUR? BUNU SORGULAYIN! İKTİDARA GELEN HER HÜKÜMET ZORLA BOCLANDIRILIYOR.ASKER DE BUNU SEYREDİYOR.SADECE 2002-2008 DÖNEMİNDE 225 MİLYAR DOLAR İÇERİYE VE DIŞARIYA FAİZ ÖDENDİ VE HALA HERGÜN 120 MİLYON DOLARA TEKABÜL EDEN 156 MİLYON YTL CİVARINDA-(ESKİ PARAYLA 156 TRİLYON) GÜNLÜK FAİZ ÖDENİYOR.GÜNLÜK 156 TRİLYONU KAÇ KİŞİ YİYOR BİLİYOR MUSUNUZ ? TAHMİN EDİN BEYLER! 5500 (BEŞBİNBEŞYÜZ ) KİŞİ.YANLIŞ DUYMADINIZ SADECE 5500 KİŞİ. KİM NEYİ ARIYORSA İŞTE BU 5500 KİŞİNİN İÇİNDE ARASIN .5500 SİLAHLI ADAM HAZİNENİN ÖNÜNE GELSE ZORLA GÜNDE 156 MİLYON YTL HARAÇOLARAK İSTESE VATANDAŞ BUNLARI SALLANDIRIR.AMA FAİZ YUTTURMACASIYLA ALDIKLARI İÇİN VATANDAŞ BİLMİYOR.2008 YILINDA ÖDENECEK 57 MİLYAR YTL BORÇ FAİZİYLE 1900 ADET(BİN DOKUZYÜZ) F-16 ALINIR.ŞİMDİ SORU ŞU:BUNA GÖZ YUMANLAR,ÇANAK TUTANLAR KİMSE, TÜRK OLSA NOLUR? OLMASA NOLUR? UYAN MİLLET MALI GÖTÜRENLER VAR!

  76. akıncı zülfikar said

    1915 ERMENİ SÜRGÜNÜ VE
    1924 BALKAN NÜFUS MÜBADELESİ..

    TRT de “Balkan Havası” adlı yayının sunucusu sanatçı sayın Havva KARAKAŞ ‘a bir sualim olacak;

    Sayın Havva Karakaş; Normalde TRT de Devlet Operası veya Devlet Tiyatroları veya Dış İşleri gibi,
    TSK elitleri gibi, YÖK elitleri ve TÜSİAD elitleri gibi; yani hep YAHUDİ ve SABATAYİST Yahudidir!

    Sizin henüz aslınızı neslinizi ve şahsen nasıl bir insan olduğunuzu araştırmadım belki hiç de
    gerek duymam. Amma merak ettim hem bir sorayım dedim hem de bu vesile ile bir yazı
    yazmak istedim; Karakaşlar dan mısınız? Bildiğimiz gibi Sabatayist Yahudiler,
    “Suyun Öbür Tarafı”nda kiler yani, “Söyleyemedim Derdimi Uyuttum” cular
    yani; üç kola ayrılmışlardır, KAPANCILAR, YAKUBİLER, KARAKAŞLAR..

    Acaba dedim siz de Balkan ların gerçek mazlum ve mağdur Müslüman Türk Pomak vs
    kardeşlerimizden değil de; Onlara timsah gözyaşı dökerek geçinen, Nüfus Mübadelesinde
    1924 de de ülkeye iyice doldurulan binlerce yahudiden biri de sizin dedeler mi? Günahınızı
    almayayım sadece sordum.

    Bildiğimiz gibi; Güya Balkan Müslümanlarını getirtiyoruz diye burdan bir kaç gariban Rum u
    vs postalamış führere hazretleri, Karşılığında ise asıl sorun yaşayadurduğumuz, yani
    sınırda yaşayan İskece Gümülcine Kırcaali li vs Türk hududunda yaşayan ve de işgalci
    isyancı yunanla bulgarla sorun yaşayan -hala da yaşamaktalar- gariban müslümanları
    türk ve pomakları arnavutları vs değil de ta sınıra çok uzak ve ilgisiz yerde yani S
    ELANİK yani Yahudi-Dönmelerin beşiğinden On binlerce GİZLİ YAHUDİYİ getirtip ülkeye dağıtmış..

    Tabi dikkat çekememek için de yer yer bir kaç Gümülcüneli İskece li Üsküp lü vs müslümanın
    da gelmesine müsade etmiş. Zaten on yıllardır kaçıp gelmekteydi balkan müslümanları.
    Sonradan da çok kaçıp gelenler oldu. Amma 1924 operasyonu Mustafa Kemal in Selanik
    teki dindaş ve soydaşlarını kurtarma operasyonudur…

    Neden sınırda hala da sorunlu bölge olan Rodoplardaki Müslümanlar gelmedi de ta Yunan ın
    iç veya uzak bölgesindeki Selanik den getirtildi bu müslüman(?) lar? İskece dekiler Üsküp
    tekiler müslüman değilmiydi??

    Bu bir. İkincisi; Neden resmiyette “Müslüman-Hıristiyan Takası” denildi olaya? Hani Führer de
    Laik Cumhuriyetin ulusçu kadroları Türk çü idi islamcı değil de ? Hani Mustafa Kemal için
    Arnavut ya da Pomak da olsa “Türk gibi hisseden herkes Türk” idi? Neden “Müslüman”
    adı altında getirtti Selaniklileri?

    Çünkü Türk değil İBRANİ-SEFERAD-SABATAYİST olduğunu cihan biliyordu onların!!!
    “Türk-Hıristiyan” takası dense komik kaçacaktı da ondan! Ve Müslüman “takıldıklarını”
    -ya da “takiyyelendikleri” diyelim- herkes bilmekteydi, evlerindeki lisanları bile sefarad
    ibranicesi idi de ondan!!!!

    Olan oralarda bırakılan yüzbinlerce Müslüman türk-pomak-arnavut vs kardeşlere oldu.
    Binlerce Sabatayist yahudi getirildi bu ülkeye zaten kum gibi kaynamakta idiler bir o kadar da getirildi.

    Şimdi bir sual daha? Neden çok Sabatayiste ihtiyaç oldu???

    Zaten dersaadet ve babı ali, komple İttihatçı Yahudi-Sabatay-Mason ların elinde idi! Ve
    bir çok şehrin elitini zaten bu dindeki takiyyeci münafıklar oluşturuyordu!

    Efendim Ermenileri önce yıllarca kışkırtıp Türklere ve Kürtlere onları da Ermenilere saldırtan
    İTTİHAT çı yahudiler, sonunda Ermenilerle Müslümanların birlikte -1000 senedir olduğu gibi-
    insanca ve islam devleti çatısı altında islam hukunca yerleri sınırları hak ve yetkileri belirlenmiş
    bir şekilde yaşayamayacağını(çünkü Halife-Sultan Abdulhamid hz nin makamı 1909 da gasp
    edilerek İslam Devletine ve Hilafete fiilen, 1923-1924 de de resmen son verecekti yahudi kadrolar!!!)
    iddia ederek ve Türk Sultana da zorla bunu onaylatarak Ermenileri sürdüler bu ülkeden…

    Böylece her şehrin her kasabanın bütün zenaat(şimdiki sanayi, o gün basit el tezgahları vardı
    şimdi olsa fabrika vs) ve Ticaret ve İktisadına hakim durumda ve mahir ve yahudiden de binn
    kat insani olan Ermeniler sürülmeli idi ki; Yahudiler tüm şehirlere, tüm pazarlara el atıp
    hakim duruma gelsin! (Müslümanlar zenaat ticaret vs yapmazdı ya askerdi, yahudi kabineler
    tarafından yedi sekiz cepheye aynı anda yedi sekiz ite boğdurulur, gönderilir öldürülür yok
    edilirdi, ya da normal zamanda da çiftçi köylü ya da az sürülü hayvancı idi.. maalesef son
    asırlarda bizde ne ahilik ne lonca kalmadı ya da bırakmadılar!!! Tüm iktisada ermeniler ve
    kısmen de rum ve yahudiler vs hakim idi.). Eee , Ermenilerden boşalan işlere el atıp o
    boşluğu anında doldurabilecek tek grup vardı, zaten bu tasfiye bu tehcir de bu yüzden
    yapılmıştı; yahudiler için! Bütün şehirlere dağıtıldı bu gelen 1924 muhaciri yahudiler.
    Zaten bir çok büyük şehirde yeterince de vardırlar, diğer illere de dağıldılar! Bu gün
    kü sermaye böyle başladı… Bu gün her şehrin en zenginleri yahudidir… Bir kaç
    istisna aşiret veya sülale vs hariç tamamı yahudi!!! TSK-YÖK-TÜSİAD.
    Bunların elitlerinin tamamı yahudi asıllıdır!!!

    Demek ki iş yapacak adamı kalmadı Yeni düzen in, hem yeterince yahudisi yoktu sayı
    olarak pis işleri yapmaya, üç Ali ler gibi; hem de bu pazarlara dağılıp iktisadı ele
    geçirecek kadar yoğun yahudiye ihtiyaç vardı. Eminiz ki Yunanistan da kalıp, orda
    da Hıristiyan-Yunan lı gözüküp hatta “kendini Yunan gibi hisseden herkes Yunandır”
    türünden sloganlar atan veya “Yunanım doğruyum çalışkanım!” türünden sloganlar
    atan ve oranın elitlerini teşkil edecek kısacası oranın da toplumunu mahvedecek
    kadar yahudi bırakıldı orda da, hepsi birden gelmedi!!!

    Vay benim garib Müslüman Türklerim ve Kürtlerim ve Hıristiyan Ermenilerim vay!
    Sürdüler Susturdular kırdırdılar sizi, Sonra Müslüman(!?) ları doldurdular ülkeye!

    1915 de sürülenler 1924 de getirilenlerden şerefli idi!!

    Bu arada, gerçek müslüman olup da kaçan göçen gelen Balkanlı Türk Pomak Arnavut
    vs kardeşlerimiz alınmasınlar, bizim sopamızı kimlere salladığımız bellidir, attığımız her
    taş için alınacak binlerce Yahudi Mum Söndü mahsulü var bu ülkede!

    Hemen üçüncü bir sual daha; neden ASALA bir tek Türk bile öldürmedi? Nerde bir
    Diplomatı öldürdü ise onun Sabatayit elitizmin mahsulü olarak yahudi asıllı seçmelerden
    olduğu aşikardır. ben Almanya da bizzat bulundum bir miktar, yüzlerce onlarca Türk ün
    takıldığı bir kahveye bomba koyabilirdi asala çok da zaiyat verirdi, ama asla yapmadı!
    Sadece diplomatlara vurdu çünnküü..

    Biliyordu yüz yıl da geçse Ermenilerin fikir adamları biliyorlardı bu Ermeni sürgün ve
    katliamının asıl müsebbibi ve planlayıcısı kışkırtıcısı Yahudi-Sabatay kadrolar idi..
    Onlar da her fırsatta bu yahudilerden hesap sordular! Bir kaç kere kapıdaki gariban
    güvenlik öldü ise odur Türk namına vurulan geri ölen tüm elçiler konsoloslar alayı
    sabatay! Ermenilerin sivillerine saldıran bazı Türkleri kışkırtan ve kullanan,
    Ermeniler üzerine yollarda bazı Kürtleri salan ve yağmalatan, Ermeni çeteleri
    de silahlandırıp Müslümanlara saldırtan kollayan, hepsinin tek kaynağı tek adresi vardı;
    bu ülkede Ermenilerle Müslümanları bir arada yaşayamaz hale getirmek veya öyle
    bir imaj oluşturmak isteyen Fırsatçı Yahudilerdi!!! Maksat, bütün pazarlara yahudilerin
    el atması ve hakim olması idi. Her şehrin tüm zenaat ve ticareti Ermenilerin işi iken
    bir kaç sene içinde bu müslüman(?!) göçmen(?) kardeşlerimizin eli ekmek tuttu aynı
    zenaat hatta çoğusu da aynı tezgah ve iş yerlerinde aynı dükkanlarda devam ettiler işe.
    Zira bir çok el tezgahı vs götürülememişti.. Uzun hikaye bir ara tafsilatlıca yazarız..
    Kısacası Ermenilerle bizi birbirimize kırdırtan ve bu büyük sorunu bu “yapay düşmanlığı”
    üreten kışkırtan ve bu girift hale getirten ve iki tarafın da binlerce insanına mal eden
    Yahudilerdir..Ve bunu da iyi bilen aslala asla türk öldürmedi! Hep sabatayları hedef aldı..

    Peki bu vatan kurtaran aslanlar(?) olan Çakıcı-Çatlı-Bucak çetesi neden Ankara daki özel
    Harp Daire başkanlığından yani Yahudi elitlerden aldıkları emirle Ermenilere saldırdılar!
    Yahudiler Ermenilerden daha hayırlı(?) da ondan…

    İt kimin çanağını yalarsa onun borusunu öttürür, Kurt ise aç kalır işkence görür hapsolur
    sürgün edilir öldürülür amma kurt olan asla köpekleşmez…

    Biz kurduz.. Faşistler ise köpektir. Yahudilerin av köpeği!!!

    Yahudiler, Sabatayist Yahudiler, Masonlar hakkında daha fazla bilgi için Türkiye nin en
    kapsamlı yahudilik konulu çalışmasına, “Yahudiler ve Yahudileşenler” adlı çalışmamıza ve
    diğer yan çalışmalarıma bakmasını tavsiye ederim herkese..

    Akıncı Zülfikar
    Zalimlere Batar…

    ek:

    asala nın vurduğu tüm dış işleri görevlileri. Türkçe olmayan isim ve soy isim lerinden dahi kolayca göreceğiniz üzere alayı da yahudi-sabatayist! Mesela, EREZ; İsrail de bir ilçe adı. Ayrıca İbranice de yurt-sedir gibi anlamlara gelir. Mesela, ŞARIK. İş adamı Şarık Tara nın Şarık kı! O da aynı dinden. tara ise Torah yani tevrat demek.. DANİŞ hangi dildedir bir sorun bakalım? ya da ÇOLPAN! Hani oyuncu Çolpan İlhan var ya , onunla hem dindaş ve soydaş hem isimdaş bu görevli şehid(!?)imiz de! Diğer isim ve soy isimlerinin de onomastique(isimbilim) açısından çözümlemelerini ve de asıl bu zatı muhteremlerin aslını neslini şecerelerini araştırın göreceksiniz tamamı da yahudidir! Asala bir tane bile Türk ya da müslüman vurmamıştır amma öte yandan faşist çeteler Metin Yüksel i şehid etme alçaklığını kahpeliğini ve yahudi rejimin tetikçiliğini yapmışlardır!

    alıntı:

    Tarih Şehir / Görev Adı-Soyadı
    27.01.1973 Santa Barbara / Başkonsolos Mehmet BAYDAR
    Konsolos Bahadır DEMİR
    22.10.1975 Viyana / Wien / Büyükelçi Daniş TUNALIGİL
    24.10.1975 Paris / Büyükelçi İsmail EREZ
    Şoför / Driver Talip YENER
    16.02.1976 Beyrut / Başkatip Oktar CİRİT

    09.06.1977 Vatican City / Büyükelçi Taha CARIM
    02.06.1978 Madrid / Büyükelçi / Elçi Necla KUNERALP
    Em.Büyükelçi / Retired Ambassador Beşir BALCIOĞLU
    12.10.1979 Lahey / Büyükelçi Oğlu / Ambassador’s Son Ahmet BENLER
    22.12.1979 Paris / Turizm Müşaviri / Tourism Counsellor Yılmaz ÇOLPAN
    31.07.1980 Atina / Athens İdari Ataşe Galip ÖZMEN
    Athens / İdari Ataşe Kızı Neslihan ÖZMEN
    17.12.1980 Sydney / Başkonsolos Şarık ARIYAK
    Güvenlik Ataşesi Engin SEVER

    04.03.1981
    Paris / Çalışma Ataşesi Reşat MORALI
    Din Görevlisi Tecelli ARI
    09.06.1981 Cenevre/ Sözleşmeli Sek. M. Savaş YERGÜZ
    24.09.1981 Paris/ Güvenlik Ataşesi Cemal ÖZEN
    28.01.1982 Los Angeles / Başkonsolos Kemal ARIKAN
    08.04.1982 Ottava / Ottawa / Ticaret Müşaviri / Counsellor for Commercial Affairs Kani GÜNGÖR
    04.05.1982 Boston / Fahri Başkonsolos / Honorary Consul General Orhan GÜNDÜZ
    07.06.1982 Lizbon / Lisbon / İdari Ataşe/ Administrative Officer Erkut AKBAY
    27.08.1982 Ottawa / Askeri Ataşe Albay / Military Attache Colonel Atilla ALTIKAT
    09.09.1982 Burgaz / İdari Ataşe / Administrative Attache Bora SÜELKAN
    08.01.1983 Lisbon / İdari Ataşe Eşi / Nadide AKBAY,Administrative Officer’s Wife eşi merhum Erkut AKBAY’ın yaşamını yitirdiği 07.06.1982 tarihli saldırıda yaralanmış ve 08.01.1983 tarihinde yaşamını yitirmiştir. Nadide AKBAY
    09.03.1983 Belgrad / Büyükelçi / Ambassador Galip BALKAR
    14.07.1983 BrükseI / Brussels / İdari Ataşe / Administrative Attache Dursun AKSOY
    27.07.1983 Lisbon / Müsteşar Elçi / Wife of the Counsellor Cahide MIHÇIOĞLU
    28.04.1984 Tahran / Sözleş.Sek. Elçi / Wife of Secre. Işık YÖNDER
    20.06.1984 Viyana / Çalışma Ataşesi Erdoğan ÖZEN
    19.11.1984 Viyana / Uluslararası Memur Evner ERGUN
    07.10.1991 Atina / Basın Ataşesi Çetin GÖRGÜ
    11.12.1993 Bağdat / İdari Ataşe Çağlar YÜCEL
    04.07.1994 Atina / Müsteşar Haluk SİPAHİOĞLU

  77. yok said

    ya ben hapsolur haslanı arıyom yokmu

  78. Anonim said

    saçma

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: